Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki olej silnikowy do diesla?
Autor Wiadomość
czarne z?oto 

Wysłany: 2012-04-22, 19:15   

Ja swego czasu lałem liqui moly i jakościowo nie odstawał ani od mobila, ani od castrola. Swego czasu to trzeba było po nie do Niemiec jeździć, teraz wszędzie bez problemu idzie kupić.

dizelek 

Wysłany: 2012-04-22, 19:32   

ja też słyszałem pozytywne opinie na temat tego oleju

ronyx 

Wysłany: 2014-05-15, 18:49   

Orlen przereklamowany i jedzie na marce, która jest droga. Pomyślcie o olejach Penrite, ja leje juz trzy lata.

sasayaku4 

Wysłany: 2014-05-22, 16:35   

Ja od paru lat stosuje Oleje ELF

http://alanex-radom.pl/

Marek55 

Wysłany: 2014-08-31, 19:11   

Przede wszystkim dobrze dobrany do silnika. A poza tym to ja bym polecał Motula. Jeżdżę na nim od kilku lat i sprawdza się świetnie (również w żony benzynie). Mnie do niego zachęciły, a później przekonały dwie rzecz. Po pierwsze bardzo dobre opinie o nim u mechaników, a po drugie ich szeroki udział w sporcie i to nie jako sponsor. Ich oleje zalewane do silników wyczynowych, to z tego co wiem te same oleje, które można kupić.

sokoleokoo2 

Wysłany: 2014-09-07, 20:51   

Witam,

Motul, castrol, mobil, total... Gulf ... najczęściej podrabiane oleje na świecie ! szczególnie w polsce.

Często hurtownie nie wiedzą co mają, jedź do ASO, kup cokolwiek w twojej specyfikacji (to co w instrukcji) z nazwą Ford... opel... Swaojsfwagen itd... tam masz 95% pewności że to co wlejesz będzie olejem danej klasy.

PS. Zawsze po wymianie oleju czeujesz/szłyszysz inną prace auta, po 2k znika - po 5k każdy olej zachowuje się identycznie (markowe) oleje sportowe podobno po 3k trza zmieniać.

Bejbe 

Wysłany: 2015-12-31, 14:31   

Ja kupuje tylko tutaj www.zmienolej.pl i jestem mega zadowolony.

maciej98 

Wysłany: 2016-01-04, 14:02   

dieselomaniak napisał/a:
To jaki olej lejemy powinno zależeć od tego jakie wytyczne daje nam instrukcja obsługi...